








Podrška kampanji: „Pregledaj se. Meni za ljubav.“ Ženskog centa „Milica“
Grand kafa je dugoročno posvećena misiji da motivišemo i ohrabrujemo žene da stave sebe i svoje zdravlje na prvo mesto! Kroz našu platformu „Hajde da imamo vremena…“ ukazujemo u kontinuitetu da se za najvažnije stvari u životu može i mora naći vremena, a šta je u životu važnije ako ne prevencija i briga o sopstvenom zdravlju.
Kampanjom „Hajde da imamo vremena za pregled“ Grand kafa pokrenula je mnoge žene i pomogla im u odluci da urade baš to, ono najvažnije – da vode računa o sopstvenom zdravlju i da zakažu preventivni mamografski pregled. Jer, statistika je više nego uznemirujuća: svaka osma žena u Srbiji oboli od raka dojke, a više od 1.600 izgubi najvažniju bitku. Ali, ono što je važnije jeste činjenica da ukoliko se otkrije na vreme i leči, stopa izlečenja ovog oboljenja je u 90% slučajeva uspešna.
Međutim, žene su te koje prečesto na prvo mesto stavljaju potrebe prijatelja i porodice, a sebe i svoje ostavljaju po strani. Upravo je edukacija i ukazivanje na značaj prevencije ono što ih može motivisati da se pokrenu i brinu o sebi. Zato, verujući u snagu zajedničke akcije, u kojoj se poruka glasnije i dalje čuje kada je više ljudi prenosi, pomogli smo da se Ženskom centru „Milica“ za prevenciju raka dojke pokloni – kampanja!
Zajedno sa Udruženjem za tržišne komunikacije (UEPS) otvorili smo vrata mladim kreativcima iz sveta advertajzinga i pozvali ih na takmičenje Young Lions Srbija gde su imali zadatak da osmisle kampanju za prevenciju raka dojke. Tako je nastala kampanja: „Pregledaj se. Meni za ljubav“!, „iz pera“ mladih kreativaca Nevene Petrović i Nikole Mijailovića iz agencije McCann, koji su na jednostavan i efektan način poslali veliku i važnu poruku o ljubavi i podršci naših najmilijih svim važnim ženama u našim životima!
Kampanja naglašava značaj podrške koju ženama pružaju njihovi najbliži i kroz jednostavnu i lako pamtljivu, a efektnu rečenicu, a u stvari tako životno važnu, šalje univerzalnu poruku nečijim majkama, bakama, partnerkama, sestrama, tetkama… koliko su zapravo važne! Ovaj emotivni ispis koji ovih dana viđamo na bilbordima, plakatima i društvenim mrežama, treba da ih podseti koliko je u stvari važno da misle i budu tu za sebe pre svega, a onda i za sve nas – njihove najmilije.
U skladu sa vrednostima koje Grand kafa neguje nastavljamo misiju podsećanja, motivacije i edukacije žena, a svojom podrškom mladim umetnicima ohrabrivaćemo ih i u buduće da razvijaju svoje talenate, tako što će kreativnu energiju koristiti za kreiranje takvih poruka koje će pokretati sve nas da uradimo nešto dobro za sebe, a i druge.
Kampanja Ženskog centra „Milica“ „Pregledaj se! Meni za ljubav“, realizuje uz pokroviteljstvo Ministarstva zdravlja Republike Srbije i podršku Instituta za javno zdravlje, a u saradnji sa udruženjem za tržišne komunikacije UEPS, Grand kafom, agencijom McCann Beograd i fotografom Nebojšom Babićem. Ovaj projekat pomogle su i agencije UM Beograd, Media House i Two Rivers.