Otkrij savršenu kafu

Ground coffeeRight leaf illustrationSecond bean illustrationThird bean illustrationFourth bean illustrationFifth bean illustrationSixth bean illustrationFirst bean illustrationSveža mlevena kafa
Sveža mlevena kafa
Ground coffeeRight leaf illustrationSecond bean illustrationThird bean illustrationFourth bean illustrationFifth bean illustrationSixth bean illustrationFirst bean illustrationBlack ’n’ Easy
Black ’n’ Easy
Ground coffeeRight leaf illustrationSecond bean illustrationThird bean illustrationFourth bean illustrationFifth bean illustrationSixth bean illustrationFirst bean illustrationInsta Grand
Insta Grand

#hajmonakafu

#Fun #Recept #Kviz ##DidYouKnow #I miris i ukus #hajdedaimamovremenaPogledaj sve
Ne gledaj u šolju, pregledaj se!
hajdedaimamovremena

Ne gledaj u šolju, pregledaj se!

Upoznaj Grand Kafu

Grand kafa nastavlja da ohrabruje žene da vode računa o sebi i svom zdravlju

Podrška kampanji: „Pregledaj se. Meni za ljubav.“ Ženskog centa „Milica“

Grand kafa je dugoročno posvećena misiji da motivišemo i ohrabrujemo žene da stave sebe i svoje zdravlje na prvo mesto! Kroz našu platformu „Hajde da imamo vremena…“ ukazujemo u kontinuitetu da se za najvažnije stvari u životu može i mora naći vremena, a šta je u životu važnije ako ne prevencija i briga o sopstvenom zdravlju. 

image
 
Kampanjom „Hajde da imamo vremena za pregled“ Grand kafa pokrenula je mnoge žene i pomogla im u odluci da urade baš to, ono najvažnije – da vode računa o sopstvenom zdravlju i da zakažu preventivni mamografski pregled. Jer, statistika je više nego uznemirujuća: svaka osma žena u Srbiji oboli od raka dojke, a više od 1.600 izgubi najvažniju bitku. Ali, ono što je važnije jeste činjenica da ukoliko se otkrije na vreme i leči, stopa izlečenja ovog oboljenja je u 90% slučajeva uspešna.

image
 
Međutim, žene su te koje prečesto na prvo mesto stavljaju potrebe prijatelja i porodice, a sebe i svoje ostavljaju po strani. Upravo je edukacija i ukazivanje na značaj prevencije ono što ih može motivisati da se pokrenu i brinu o sebi. Zato, verujući u snagu zajedničke akcije, u kojoj se poruka glasnije i dalje čuje kada je više ljudi prenosi, pomogli smo da se Ženskom centru „Milica“ za prevenciju raka dojke pokloni – kampanja! 

image

Zajedno sa Udruženjem za tržišne komunikacije (UEPS) otvorili smo vrata mladim kreativcima iz sveta advertajzinga i pozvali ih na takmičenje Young Lions Srbija gde su imali zadatak da osmisle kampanju za prevenciju raka dojke. Tako je nastala kampanja: „Pregledaj se. Meni za ljubav“!, „iz pera“ mladih kreativaca Nevene Petrović i Nikole Mijailovića iz agencije McCann, koji su na jednostavan i efektan način poslali veliku i važnu poruku o ljubavi i podršci naših najmilijih svim važnim ženama u našim životima!

Kampanja naglašava značaj podrške koju ženama pružaju njihovi najbliži i kroz jednostavnu i lako pamtljivu, a efektnu rečenicu, a u stvari tako životno važnu, šalje univerzalnu poruku nečijim majkama, bakama, partnerkama, sestrama, tetkama… koliko su zapravo važne! Ovaj emotivni ispis koji ovih dana viđamo na bilbordima, plakatima i društvenim mrežama, treba da ih podseti koliko je u stvari važno da misle i budu tu za sebe pre svega, a onda i za sve nas – njihove najmilije. 

image

U skladu sa vrednostima koje Grand kafa neguje nastavljamo misiju podsećanja, motivacije i edukacije žena, a svojom podrškom mladim umetnicima ohrabrivaćemo ih i u buduće da razvijaju svoje talenate, tako što će kreativnu energiju koristiti za kreiranje takvih poruka koje će pokretati sve nas da uradimo nešto dobro za sebe, a i druge. 

Kampanja Ženskog centra „Milica“ „Pregledaj se! Meni za ljubav“, realizuje uz pokroviteljstvo Ministarstva zdravlja Republike Srbije i podršku Instituta za javno zdravlje, a u saradnji sa udruženjem za tržišne komunikacije UEPS, Grand kafom, agencijom McCann Beograd i fotografom Nebojšom Babićem. Ovaj projekat pomogle su i agencije UM Beograd, Media House i Two Rivers.